Op weg naar Townsville - Billabong Sanctuary

6 mei 2017 - Townsville, Australië

's Ochtends lieten we het slechte weer achter ons en vertrokken we naar Townsville. Al snel reden we een helderblauwe hemel tegemoet. Voordat we bij Townsville aankwamen zijn we nog gestopt bij de dierentuin 'Billabong Sanctuary'. Dit was een hele leuke dierentuin waar we koala's hebben geaaid en een reptielen show met o.a. slangen en krokodillen gezien hebben. Ook hebben we gezien hoe een grote 'saltie' (zoutwater krokodil) gevoerd werd. Wat een enorme bek! En wat een hard geluid als die bek dichtslaat! Brr, ik hoop niet dat we er ooit eentje. Ook liepen er kangaroos vrij door het park. Deze kon je aaien en voeren. Eentje had zelfs een baby in haar buik!

Toen we bij de camping aankwamen was het al wat laat waardoor we de stad niet meer in zijn gegaan. We hebben nog wat gedobberd in het zwembad en in de jacuzzi gezeten (die hier natuurlijk niet extra verwarmd wordt aangezien hier alle zwembaden automatisch tropisch zijn :P)

's Avonds hadden we de camping keuken voor ons alleen. Chill! Daar hebben we ook gezellig nog een potje kolonisten gedaan (waarbij ik Ivo weer had ingemaakt muahaha).

1. Lenie:
    27 mei 2017
    Leuke fotos,vooral de kangeroo met baby'tje!
  2. Ans:
    27 mei 2017
    Sjoon foto's
  3. Aike:
    28 mei 2017
    Leuk! (Was Skye ook daar)
  4. VoKi:
    28 mei 2017
    Haha, nee Skye was aan het jagen op de kalkoenen :p
  5. Aike:
    28 mei 2017
    Hahaha, dat klinkt wel als Skye ja