De laatste dagen aan de Oostkust

14 mei 2017 - Cairns, Australië

De laatste dagen in Cairns hebben we niet veel meer ondernomen. We hebben het centrum van Cairns verkend en lekker geshopt. Hier heb je de Esplanade met een zwembad dat aan de zee grenst. Een heerlijke plek om even af te koelen. Het is ook nog gratis ook!

Voor de rest hebben we ons voornamelijk beziggehouden op de camping; lekker basketballen, zwemmen en schaken. Het was fijn om even bij te komen van het vele reizen.

De voorlaatste dag zijn we naar het Armour and Artillery museum geweest waar veel tanks, artillery en andere oorlogsvoertuigen te zien waren. Hierna zijn we naar het Tjapukai aboriginal centre geweest. Hier hebben we met boomerangs en speren gegooid. Verder kregen we aan de hand van een paar shows informatie over de geschiedenis van de aboriginals en hoe ze in de natuur leefden.

Al met al waren deze paar dagen van ontspanning een perfecte afsluiting van de indrukwekkende, maar vermoeiende reis. Op naar onze laatste stop: Darwin!