Rainbow Beach

27 april 2017 - Rainbow Beach, Australië

Vandaag kwamen we aan bij onze camping bij Rainbow Beach (Rainbow Beach Holiday Park) waar we voor 4 nachten geboekt hadden. Dit weekend was ivm feestdagen een lang weekend en de meeste campings zaten al vol, vandaar dat we hier meteen voor het hele weekend geboekt hadden zodat we zeker waren van een standplaats.

Vandaag hebben we een beetje rustig aan gedaan. We zijn gaan zwemmen in het heerlijke oceaan water. Het is echt een paradijs hier! Heerlijk blauw, helder water met witte stranden. Aangezien we nog behoorlijk wit waren en dus niet te lang in de felle zon durfden te zitten ondanks onze zonnebrand creme, zijn we niet heel lang in het water gebleven. De rest van de middag hebben we nog wat gezont en gewinkeld. En ons opgegeven voor de surf cursus zaterdag!

's Avonds hebben we voor het eerst gebarbequed op een van de BBQs die aanwezig zijn op de camping. Deze BBQs zijn anders dan wat we gewend zijn in Nederland. In plaats van een gril heb je een electrische plaat om op te bakken. Hier hadden we geen rekening mee gehouden bij de inkoop van het vlees waardoor de gemarineerde kip flink was aangebakken haha.

Na het eten hebben we nog een paar drankjes gedaan in de locale bar en zijn we op tijd gaan slapen aangezien we de volgende dag weer vroeg opmoesten voor de trip naar Fraser Island!

1. Ans:
    29 april 2017
    Nog steeds niet verbrand?
  2. VoKi:
    14 mei 2017
    Ondertussen wel, maar niet van het surfen ;) tijdens een korte wandeling zijn Ivo's schouders en mijn bovenbenen verbrand xD