Geen vogelbekdieren voor ons :(

4 mei 2017 - Eungella, Australië

Vanochtend vertrokken we richting Eungella national park. In dit park ligt een camping genaamd Platypus Bush Camp. Deze camping ligt aan een meer waar vogelbekdieren in het wild leven. De route ernaartoe is heel mooi. Het deed ons erg aan Schotland denken; veel heuvels en groen.

Zo'n 5km voor de camping moesten we een beek oversteken. Een klein probleempje: er was geen brug... We zijn gaan kijken hoe diep het water hier was, maar het was te diep om er met onze camper doorheen te gaan. Jammer!!

Terwijl we daar stonden kwam een local langs gereden om te vragen of er iets aan de hand was. 'Gewoon doorrijden'' was zijn antwoord, 'Die beek loopt hier altijd'. Vervolgens reed hij lekker in zijn 4WD door de beek.. Wij besloten om het toch maar niet te doen aangezien er regen voorspeld was. De volgende dag zou de beek waarschijnlijk nog dieper zijn en dan zouden we er zeker niet meer doorheen komen. Jammer, maar helaas geen vogelbekdieren voor ons :( We besloten om dus maar door te rijden naar onze volgende bestemming: Airlie Beach en the Whitsundays!