Arrival!

24 april 2017 - Brisbane, Australië

Daar gaan we dan eindelijk! Na vele weken vorobereiding werden we vanochtend vroeg al om half zes op het station in Eindhoven afgezet door onze lieve (schoon)vader Ger. Via Schiphol vlogen we eerst naar Singapore, vanuit daar vlogen we verder naar Brisbane. Het was een lange reis, in totaal zijn we zo'n 30 uur onderweg geweest. De taxi chaffeur zette ons af in de buurt van onze airbnb. In de buurt, want hij kon het juiste huis niet vinden. Daar stonden we dan met onze tassen bij het verkeerde huis. Geen nood! We klopten aan bij een van de huizen (een deurbel hebben ze hier kennelijk niet) en de vriendelijke Helen bracht ons gelukkig naar het juiste adres, wat maar een korte wandeling verderop was.

Het was de eerste keer voor ons dat we een airbnb geboekt hadden en het is goed bevallen. We hadden hele vriendelijke hosts, Chantal en Cameron, die ons meteen al wat tips gaven voor de reis. Na een verfrissende douche hebben we lekker in een bed geslapen. Heerlijk na zo'n lange vliegreis, en de laatste keer voor de komende 3 weken!

1. Lenie:
    29 april 2017
    Leuk dat we jullie op deze manier kunnen volgen.
    Geniet van al het moois dat jullie te zien krijgen
    Groetjes,Lenie
  2. Ans:
    29 april 2017
    Goed begin
  3. VoKi:
    14 mei 2017
    Bedankt Lenie, dat doen we volop!